אופני הרים סיורים בספרד

ריוחה חושב תיירים רבים, על אופניים בספרד על ידי הים והחוף. בעוד ספרד היא המדינה הגבוה ביותר באירופה אחרי שוויץ. השילוב של הים וההרים, הוא מאפיין של הנופים של צפון ספרד. שתי מערכות ההרים העיקריים השולטים בצפון ספרד: הפירנאים, את קורדיירה הקנטבריים. האחרון נפרד מבחינה גיאוגרפית (כמערכת של רכסי הרים שונים) הרמה הספרדי פנימי Meseta.

באותו זמן, זה גם תרבותית והיסטורית הגבול מדרום. אנחנו מכירים בעיקר יינות משובחים בבקבוק יין ריוחה. אזורי גידול הכרמים נמצאים בעיקר בעמק Ebro. כדאי לך לעיין אצל טבע כדי לקבל עוד מידע. אתה גם תהיה מוגן מפני תנאי מזג האוויר של הצפון על ידי ההרים הקנטבריים. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל ישראל בכר. ארץ הבסקים יש רבים Dell בדלילות. באותו הזמן, זה ונתקלות תעשייתי עם כבישים בנוי היטב. האחד נוספת מתרחק בילבאו ושל החוף, הנוף הופך יותר יפה. המאפיין העיקרי של ריוחה הוא המגוון שלה: מרעה, יערות, כרמים והרים הגבוהות יכול להימצא בחלל סגור.

קסטיליה ולאון, ספרד שלטה בצפון בקצוות של הריסת Meseta ספרדית פנימי. הינם נופים סלעיים מחוספס עם עמקים בודד, שטחים נרחבים של יער. השטח ההררי דורש רמה טובה של כושר. מי מתחייב סיורים ריוחה ו ארץ הבסקים עם אופניים טרקים, צריך תרגום הולם של ההר, כי נתיבי אופניים לרוץ כל הזמן למעלה ולמטה. עליות של 5-10 ק מ אורך אינן נדירות על מסלולי אופניים אלה.

© 2011-2024 Techcommforum.com All Rights Reserved