כיצד לא לאבד את הביקורים

כל מי עוסקת בביצוע אופטימיזציה קידום אתרים יודע שזה מאוד קשה ליצור תנועה… כל משתמש מי שמבקר באתר שלנו הוא התוצר של סדרת פעולות מאומצת של הפצת האתר, אשר עלות זמן וכסף כדי לבצע. לכן, ברגע שיש לנו כי משתמשים מגיעים לאתר שלנו, עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי להימנע ללכת. הרעיון הוא מאוד ברור ופשוט: להפוך את החיים קלים יותר עבור משתמשים וכדי למטב את חוויית הגלישה. . איך? ואז נראה.

למטב את זמני טעינה. סבלנות היא לא תכונה להם על משתמשי אינטרנט, מורגל מידע בזמנו על המסכים שלהם. מסיבה זו, אנו עליך לסקור גורמים כמו אירוח, של איכות, יש רוחב פס טוב, כדי לתמוך את הזרימה של הביקורים באתר. יש גם צורך לעבוד על התמונות באתר, למטב אותם מבחינת העיצוב והגודל כך הם לא כבדים מדי. לא היינו צריכים את כפתורי פלאש או java, וכן קווים כללי, כמה סקריפטים פחות יהיה באתר, בצורה הטובה ביותר. להפוך תמונה מזעזעת הביתה. זה לא אומר שיש לך. יש יותר מדי מידע.

אתה צריך לשכנע. הפרטים, יכול להיות מוגש מאוחר יותר. כדי להשיג שיש לך השפעה חיובית, זה חייב להיות נחמד להציג, עם צבעים קריאה פשוטה. לכן, יש צורך להשתמש במקורות לאפשר קריאה ברורה, ולא אכפת לי הניגוד texto-fondo. לספק ממה שהובטח. אם המבקר נכנס דרך קישור ממומן שמבטיח יינות משובחים ביותר במחירי מציאה, עד כדי כך היא מה שאת מוצאת. הוא לא מתעניין יקבים, יין, או הקטלוג המלא שלה הוא עשוי. בשביל זה, יש צורך לעבוד את דפי נחיתה, אנחנו אומרים, האתרים שאליהם המבקר מגיע לאחר לחיצה על קישור ממומן או פרסום באתר שלנו. דפי נחיתה גם דלתות כניסה. . זה הדבר הראשון שהמשתמש רואה, לכן הם יש משימה קשה של מתן אטרקטיבי, להעביר הצעה ולהציג את האתר הטוב ביותר, כך מבקרים רוצה להמשיך לגלוש באתר שלנו. להימנע בכל האמצעים דפי המצגת: מסך ריק גדול יחד עם סמל באמצע, לחץ כאן כדי להכנס לאתר. הימנע ספריות מסוימות, אלא אם כן זה הכרחי. כלומר לא שואלים מבקרים אשר היא logueen כדי להציג בפורום, הצבה או הקטלוג של האתר. בנוסף, להפחית את Captcha מעצבנת, רק למצבים המחייבים אותם למעשה.

© 2011-2020 Techcommforum.com All Rights Reserved