זחל רכב פיאט-ששרד

התמחות כזו הגביר את הפרודוקטיביות, צמצום עלויות הייצור. ככלל, סדנאות להרכבה ממוקם במדינות "העולם השלישי" עם כוח עבודה זול. לכן הבעלים של פיאט-ששרד מסופקים עבודות נוספות האוכלוסייה המקומית. ההרכבה היה ב ברזיל, מקסיקו, המזרח התיכון, בדרום אמריקה. מסועים בסיסי יכניסו את ארצות הברית, יפן, גרמניה, צרפת, אנגליה, איטליה. הבסיס ייצור כלי רכב מסומנים התבססה על חצי מאה של ניסיון בייצור הדחפורים של החברה האמריקאית הארוך-צ'למרס, שנים של ניסיון בייצור החקלאי מסומנים כלי רכב על ידי חברה איטלקית פיאט. רב עוצמה עבור אלו הזמנים היה אחד הדגמים-AD12: המנוע שלה פיתחו של HP 125, דגם 411 היה סט די קטן מנוע קיבולת סה כ 45 HP במינוח של קטרפילר טכניקה המשרד פיאט-הארוך לפסגה ממוספרים מעל 50 יחידות ייצור.

אלה היו מעמיסים, דחפורים, מכונות זחל רב תכליתיים, הסורק טרקטורים, pipelayers, ריתוך מגוון רחב של משאבים, מספר בניית מכונות, ציוד ומכונות חקלאות. הקטן ביותר המכונות-הדחפורים עם אינדקסים "4" ו- "8". מודל 8 היה זחל מכונת עם מנוע טווין-המצמד עשוי בטוח באמצעות השומרים "," תיבת הילוכים-אבחנה מבדלת, הברית בין שמעתי. 4 מנוע צילינדר מנוע דיזל נפח עבודה 5.4 l, מדורג ב- 87 HP ב 2100 min-1. ציוד-a בשילוב הבנייה: שניים להחליף (הלוך ושוב) באופן אוטומטי ארבע- באופן ידני. הקונה יכול לבחור בין שתי אפשרויות.

רולים האחורי היו מובילים. . לאחרונה מצאתי אצל רב שמואל אליהו אוזן קשבת . זה צריך לומר אחד היתרונות מסומנים רכב פיאט-ששרד. הסורק רצועות עשויים סגסוגת מיוחד עם פטנט תוספים בורון. לא לדבוק בזה אפילו ביותר צמיגה החימר או בוץ. בנוסף, הם נוטים להיות צבוע. הודות חישוקים הגנה כזה חינם קליפים, מכוסה גומי נוקשה, לא חווה עומס יתר, מגישים גם רבים פעמים יותר מאשר המתחרים. זה נראה כזה דבר קטן, מארז של מעקב אחר כלי רכב פיאט-ששרד לא היה שווה במשך כמה עשורים. המונית של בולדוזר עשה שתי גרסאות בסיסיות-"קיץ", "חורף". ב- "קיץ" ביצועי הנהג לראות מסביב רק מגן קורות במקרה של בהתהפכות, "חורף"-טרקטור לצייד בקתה מלאה עם מערכת חימום אפקטיבי. זו אותה גירסה עם ביתן סגור המיועד עבודה בתנאים מאובק, במקרה זה החימום החליף מיזוג אוויר. סך של דחפורים פיאט-ששרד, היו דגמים יותר מעשר עם מנועי חשמל 45 500 (!) HP דגם 31 הוא אחד של חברת מכונות הגדולה. שלה בנזין חברות Summins 18 900 cm3 הזחה מפתחת גלגל תנופה 425 HP ב זה ענק היו נפוצות sump "מנוע-תיבת הילוכים-גמר נסיעה-דיפרנציאלית, אוטומטי מצמד, שלב בודד ממיר מומנט כוח, כוח Shift שידור עם שלושה הילוכים קדימה ושלושה בחזרה. גלגל כונן האחורי רולים, עם הילוכים פלנטרית מובנה. זחל מכבשים, התקן הוא זהה עבור המודל הקטן ביותר. הבדלים בלבד גודל. בטרקטורים גדול המעצבים שילמו הרבה יותר תשומת לב הנהג. הגרסה הרגילה היה שטרקטור עם מונית סגור רכוב על מסגרת דרך ארבעה בולמי זעזועים את החלקה שלנו אגרופים עם זחלים על המסגרת, מונית הנהג. לחץ כאן גבריאל חמו ומצא עוד . למושב ברכב היה מוסדר על ידי ההוראות אופקיים ואנכיים. מיקומו של כלי נגינה, מנופים, דוושות ארגונומית מוצדקות. הם נגישים ונוחים. בתא סגור היה מיזוג אוויר, אבל על פי בקשת הלקוח בתנאי עבודה חמה של התא ניתן להחליף פשוטים אך חסון מסגרת, להבטיח את ביטחונם של הנהג על הכחשת טרקטור, כמו זה עם משקולות ב עמד על המדרכה, 61 ק ג 236. בנוסף שכובש עבודה דגם 31 כדי לבצע מספר רב של פונקציות נוספות. לעשות את זה. מאחורי היא הייתה סטנדרטית הרכבה עבור הציוד מופעל כאשר סיוע של הידראוליקה. זה יכול להיות מחפר, המרטש ועוד. Fl9 הוא הנציג של "מקצוע" אחר: זה מטעין אוניברסלי של הסורק. המנוע הוא אותו הדבר כמו על דגם 8 בולדוזר, 87 HP, כוח ועיצוב אותו דבר. לדוגמה, מנוע, תיבת הילוכים, דיפרנציאלית הממוקמים על הגנות נפרדים כמו כן נסע, רק ב gearbox היו שלושה קדימה ובחזרה שלוש. את שאר loader של אור של דחפורים העיצובים היו דומים מאוד. סטנדרטיזציה כזה כיסו כמעט את כל מגוון כלי רכב מסומנים, פיאט-הארוך, אשר השפיעה באופן חיובי שלהם מחיר והמשתמש. כמודל בולדוזר 8, טוען FL9 לצייד בקתת סגור או פתוח. נכון, היו אחורי המכשיר מסוגל להתקין ציוד נוסף כמו המכונות גדולים. כללנו תמונה של המונית פתוחות ואת מטעין מוצמדים מאחורי dredge-חברת המוצעים ללקוח מספר אינסופי של אפשרויות עבור מעקב אחר כלי רכב. אבל זה יכול עדיין להיות מותקן בחזית משקה בדליים ב טפסים שונים היעד-מטען בתפזורת או רוקי קרקע. בנוסף על הסורק טרקטורים ו מעמיסים, המשרד הציע כ-20 ואקום אפשרויות בסיסיות משאבים ועד 9 ט 44.4 היה הדחפור הקטן S9, אבל אפילו עבור דגם זה סיפק חמש דליים נשלף של תצורות שונות עגורן גשר. הכוח של מנוע ראשי היה HP 79 על מארז בסיס החברה הפיקה גם טרקטורים, pipelayers (בום המרבי להגיע 12 מ', קיבולת 60000 ק ג) צינור-פעילות, trubosvarochnye מכונות, מכונות זחל למטרות מיוחדות. בקיצור, מכונות זחל פיאט-הארוך יכול לשמש כשמדובר בפתרון משימות שונות.

© 2011-2020 Techcommforum.com All Rights Reserved